Գումար: Տարբերություն: Քանորդ: Արտադրյալ

  1. Գտի՛ր անհայտ
    ա.  գումարելին, եթե գումարելիներից մեկը 43 է, իսկ գումարը՝ 83=40
    բ.   հանելին, եթե նվազելին 53 է, տարբերությունը՝ 42=11
    գ.   նվազելին, եթե տարբերությունը 15 է, իսկ հանելին՝ 14=29
    դ.   արտադրիչը, եթե հայտնի արտադրիչը 8 է, արտադրյալը՝ 56=7
    ե.   բաժանարարը, եթե բաժանելին 35 է, քանորդը՝ 7=5
    զ.   բաժանելին, եթե բաժանարարը 5 է,իսկ քանորդը՝ 10=50
  2.  Ինչպե՞ս կփոխվի գումարը, եթե
    ա. գումարելիներից մեկը մեծացնենք 6-ով; կմեծանա-6-ով
    բ.  գումարելիներից մեկը մեացնենք 7-ով, մյուսը՝ 4-ով; կմեծանա-11-ով
    գ.  գումարելիներից մեկը մեծացնենք 7- ով, մյուսը փոքրացնենք 4-ով: կմեծանա-3-ով
  3. Ինչպես կփոխվի տարբերությունը, եթե
    ա. նվազելին և հանելին մեծացնենք 6-ով; չի փոխվի
    բ. նվազելին մեծացնենք 5-ով, հանելին՝ 3-ով; կմեծանա 2-ով
    գ. նվազելին մեծացնենք 5-ով, հանելին փոքրացնենք 2-ով: կմեծանա 3-ով
  4. Հաշվի՛ր հարմար եղանակով.
    ա. 841+478+159=1000+478=1478
    բ. 583+269+331=(269+331)+583=1183
    գ. 967+289-467=500+289=789
    դ. 25 x 7 x 11 x 4=100 x 77=7700
  5. Ինչպես կփոխվի տարբերությունը, եթե
    ա. նվազելին փոքրացնենք 2-ով, հանելին՝ 3-ով; կավելանա 1-ով
    բ. նվազելին փոքրացնենք 4-ով, հանելին մեծացնենք 1-ով; կփոքրանա 5-ով
    գ. նվազելին և հանելին մեծացնենք նույն չափով: թիվը չի փոխվի
  6.  Ինչպե՞ս կփոխվի գումարը, եթե
    ա. գումարելիներից մեկը փոքրացնենք 5-ով; կփոքրանա 5-ով
    բ.  գումարելիներից մեկը փոքրացնենք 5-ով, մյուսը՝ 3-ով; կփոքրանա 7-ով
    գ.  գումարելիներից մեկը մեծացնենք, և նույնքանով էլ փոքրացնենք մյուսը: չի փոխվի

Հինգ Հասուն Տանձերը

Կարդա՛  Վ․ Սարոյանի «Հինգ հասուն տանձերը» պատմվածքը։

Առաջադրանքներ՝

1.Բլոգումդ պատմի՛ր, թե ի՞նչ զգացողություն ունեցար, երբ կարդացիր պատմվածքը։

Երբ ես կարդում էի այս պատմությունը ես զգում էի ուրախություն, որովհետև այն ինձ հիշեցնում է իմ կարդացած գրքերից ամենասիրելին, որը կոչվում է՝ “Էմիլը Լյոնբեռգայից”։ Ես կարծում եմ, որ այս երկու պատմությունները նույն ժանրի են։ Նրանք ավելի շատ ընտանեկան գրքեր են և ինձ դուր են գալիս այդ տիպի գրքեր, բայց անկեղծ ասեմ այս գիրքը “Էմիլի” հետ չի համեմատվի։ Նաև ես զարմացա , երբ կարդացի, որ նախկինում ուսուցիչները մտրակում էին դպրոցում աշակերտներին։

2. Բնութագրի՛ր  պատմվածքի գլխավոր հերոսին:

Գլխավոր հերոսը փոքր ժամանակ ավելի փակ էր, քան հասուն տարիքում, նաև նա երեխայի համար տրամաբանական էր մտածում։ Իմ կարծիքով մի քանի մարդ, ով այս կարդում է, չի հասկանա ինչ ես ի նկատի ունեյի, երբ ասացի, որ նա փակ էր։ Երբ պատմվածքի հերոսը փոքր էր երեխաների հետ դպրոցում վատ էին վարվում և վախի պատճառով նա վախենում էր ասել ուսուցիչներին իր մտեքրի մասին և այս պատմությունը դրա ապացույցն է։